קהילת אייג'ינג IL השתתפה בכנס פורץ דרך בתחום טכנולוגיות בריאות וזיקנה
top of page
  • תמונת הסופר/תג'וינט אשל

קהילת אייג'ינג IL השתתפה בכנס פורץ דרך בתחום טכנולוגיות בריאות וזיקנה


בתחילת פברואר התקיים הכנס השנתי של קהילת החדשנות  HealthIL שמאחד את מובילי תעשיית ה-HealthTech וה-AgeTech בארץ ובעולם. הכנס הוא ייחודי מסוגו והוא מאפשר לחברות ויזמים להציג את הדרך בה הם משפיעים ומשנים את נוף שירותי הבריאות וכיצד הם עונים לאתגרי ההזדקנות.

הכנס שהתקיים בתל אביב הציע פלטפורמה לעצב את השיח ולהוביל שינויים סביב חדשנות, בריאות ואריכות ימים. יזמים, חוקרים, נציגים בכירים מהתעשייה וחברות טכנולוגיות ונציגי משרדי הממשלה ורשויות מקומיות לקחו חלק בשיתוף ידע, השראה, מוצרים חדשניים ופרספקטיבות חדשות, בייחוד לאור מצב החירום והמציאות המשתנה.


במהלך הכנס, קהילת החדשנות  AgingILשמטרתה לקדם ולהאיץ פיתוח מענים חדשניים לאתגרי ההזדקנות בישראל ובעולם, לקחה חלק בביתן מרשים שבו הוצגה פעילות הקהילה, לה כ-2,000 חברים והציגה מספר סטארטאפים בתחום הזקנה, שהצליחו לגנוב את ההצגה ולעורר עניין רב בקרב המשתתפים. ביניהם, יש לציין את ElliQ, 6Degrees, Avia Home, Cognishine, ו-BetterLifeVR, שמביאים בשורה אמיתית להזדקנות בריאה וטובה יותר. מייסד ומנכ"ל Avia Home  טל הראל, שיתף: "ההשתתפות בכנס הייתה מאוד משמעותית, מעבר להזדמנות להמשיך ולהיחשף, הכנס אפשר לנו לייצר חיבורים רבים ואפשרויות לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים שונים בתעשייה. יצרנו בכנס לידים משמעותיים לשיתופי פעולה ולקוחות פוטנציאלים. חשוב לנו גם להגיד תודה לקהילת AgingIL. ההשתתפות תחת המעטפת שלהם הייתה מצוינת, סייעה למצב את החברה תחת הכותרת המתאימה ולמקד את נושא ה-aging".


במסגרת הכנס, קהילת החדשנות AgingIL הובילה עם יוזמת "ישוֹתַנוּ" את השולחן העגול שעסק באתגר מרכזי בחירום ובשגרה: איסוף וניתוח נתוני אמת מאזרחים ותיקים על מצבם במציאות המשתנה ברשויות המקומיות ובמרכזי הפינוי. בדיון לקחו חלק נציגים בכירים ממשרדי הממשלה השונים, רשויות מקומיות, יזמיות ויזמים, מנהלי חדשנות, אנשי מפתח מקופות חולים מובילות, ועוד.


"הדיון בשולחן העגול נגע באתגר משמעותי בזקנה שמתעצם בחירום וחשף את הצורך להמשיך בדיון גם לאחר הכנס", אמרה ג'ואנה קלי, מנהלת מיזם AgingIL. התרגשנו להוביל שולחן עגול עם מומחים מהתחום, ונמשיך להוביל את הנושא בקהילה גם בהמשך. אנו מתרגשים לראות איך הקהילה המגוונת והדינמית שלנו ממשיכה להשפיע ולקדם פיתוחים חדשים בתחום".


"קהילת החדשנות AgingIL היא שותפות יחודית של ג'וינט-אשל, יוזמת "ישוֹתַנוּ" מ"שיתופים" ומשרדי הממשלה המרכזיים: הרווחה, שוויון חברתי, הבריאות, הכלכלה ורשות החדשנות, ומטרתה היא לקדם את האקו-סיסטם שעוסק בתחום ה-Agetech – חדשנות וטכנולוגיות לטובת אתגרי ההזדקנות", אומר אופיר בן נתן, מנהל חדשנות וטכנולוגיות בשירות הזקנה בג'וינט-אשל ומנהל שותף בקהילה. "הקהילה מגבירה את הנטוורקינג בין כלל השחקנים באקו-סיסטם, ומהווה פלטפורמה ליצירת מענים חדשניים".

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page