עמותת נווה אשכול מחדשת את הפעילות במרכז היום
top of page
  • תמונת הסופר/תמערכת דורות

עמותת נווה אשכול מחדשת את הפעילות במרכז היום

לראשונה מאז פרוץ המלחמה ייפתח המרכז ומועדון המופת, לשלושה ימים בשבוע בשלב ראשון |בהמשך השבוע יתקיים מפגש של כל ותיקי אשכול בהיכל התרבות בתל אביב


העמותה למען הזקן באשכול מזמינה את הוותיקים ששבו לבתיהם לחידוש פעילות מרכז היום ומועדון המופת החל ממחר (יום שני, 25 במרץ 2024).


"אנו זוכרים את הנרצחים והנופלים, ומחכים לחזרת החטופים שרבים מהם מאשכול", נכתב בהודעה מטעם הנהלת נווה אשכול והצוות. "אנו משתתפים בצער משפחות העובדים, הידידים, ותיקי נווה אשכול אשר איבדו את יקיריהם בשבת השחורה האיומה והקשה מנשוא. אנו מחברים את חברינו המחכים לשובם של יקירהם מהשבי. כולנו מחכים לימים הטובים שעוד יבואו.


נווה אשכול הינו חלק משמעותי ממרקם החיים באשכול ואנו בשלבים של חזרה הדרגתית לשגרת הפעילות.


עד כה היינו עמכם במקומות הפינוי השונים, בושבלושת החודשים האחרונים אנו פוגשים אתכם בפעילות פנאי בששת מוקדי הפעילות ברחבי אשכול שפתחנו יחד עם האגף לשירותים חברתיים ברחבי המועצה.


בשבוע הבא אנו עולים עוד שלב בהחזרת שיגרת החיים שלנו, עם פתיחה הדרגתית של נוה אשכול. ביום שני 25.3 נפתח את נווה אשכול לפעילות הפנאי, מרכז היום ומועדון המופת לשלושה ימים בשבוע - שני שלישי ורביעי - ונרחיב את הפעילות בהדרגה בהתאם לקצב הגדילה וחזרת הוותיקים הביתה.


ביום הפתיחה נתכנס כולנו לארוחת בוקר חגיגית בלובי, ניפגש ונתחבק, ואחר כך נתחיל בפעילות היומית.

חדר הכושר ייפתח גם כן שישה ימים בשבוע בין השעות 8:00-17:00.

אנו מתכוונים בשבועות הקרובים להחזיר גם את פעילות התרבות של מועדון אשכולות.


אנו מזכירים שביום רביעי 27.3 נתראה כל וותיקי אשכול שיגיעו מכל רחבי הארץ לבוקר של הוקרה וחיבוק בהיכל התרבות בתל אביב".

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page